II PAM Romania nu incurajeaza SPAM-ul, garantand faptul ca nu transmitem datele personale ale utilizatorilor site-ului catre terti. Toate datele colectate pe site-ul www.obsesiv.ro sunt folosite numai in scopul stabilirii contactului cu clientii care au inaintat comenzi pe site-ul nostru, precum si in scopul informarii acestora asupra aspectelor legate de livrarea produselor, functionalitatile site-ului sau ofertele exclusive a companiei noastre.
Site-ul www.obsesiv.ro implicita compania II PAM Romania respecta toate legile in vigoare privind confidentialitatea datelor cu aspect personal.
EXPEDIEREA PRODUSELOR
Livrarea produselor comandate se face prin curier rapid, costurile de transport fiind evidentiate separat in cosul de cumparaturi. Termenul de livrare standard este de 24-48 de ore, însă pentru că livrarea comenzilor se face printr-o terţă companie, nu ne asumăm întârzierile. Coletul va fi livrat la adresa specificată pe comandă, plata în sistem ramburs făcându-se la înmânarea coletului. Costurile de transport pot fi verificate in sectiunea Transport.
RETURURI
Conform legislatiei in viguare, Ordonantei nr. 34/2014, privind regimul juridic al contractelor la distanta, produsele se returneaza in termen de 14 zile calendaristice, de la primirea coletului.
Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute in art. 13 alin. (3) si art. 14 din O.U.G. Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului.
Astfel, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare,fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului- produselor.
TOATE cererile de retur se adresează în scris pe adresa de e-mail contact@obsesiv.ro.
Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate. Produsele returnate trebuie sa fie ambalate in ambalajele originale, insotite de documentele de achizitie fara urme de deteriorari. Nu se accepta pentru returnare, produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate, etc.
Singurele exceptii de la acest caz o fac gelurile sau lacurile pentru manichiura, care se pot returna desigilate.
Din motive de igiena nu acceptam returul produselor cosmetice pentru ochi, buze sau corp, desigilate sau cu urme de folosinta.
Astfel conditiile de care trebuie sa tinem cont in functie de produse sunt urmatoarele:
-
COSMETICE
-
Trebuie sa aibe etichetele si ambalajele originale.
-
Produsele cosmetice trebuie sa contine accesoriile aferente.
-
Produsele cosmetice returnate trebuie sa nu contina urme de utilizare sau uzura.
-
Toate produsele trebuie sa contina certificatul de garantie in original.
-
Produsele cosmetice returnate trebuie sa fie sigilate.
-
APARATURA
-
Trebuie sa aibe etichetele si ambalajele originale.
-
Trebuie sa contina toate accesoriile aferente.
-
Toate produsele trebuie sa contina certificatul de garantie in original.
-
Aparatura nu trebuie sa aibe urme vizibile de deteriorare sau uzura fizica.
-
Aparatura care se returneaza trebuie sa fie fara interventii neautorizate care nu respecta indicatiile de utilizare insotite de produse.
-
Ambalajele originale trebuie sa fie fara urme de deteriorare, zgarieturi, socuri mecanice, electrice sau fizice.
Daca produsul returnat a fost insotit de un cadou, se returneaza si respectivul cadou.
In cazul in care ati comandat mai multe produse de acelasi fel pe care doriti sa le returnati, doar un singur produs poate fi desigilat, celalalte produse trebuie sa ramana sigilate in cazul in care doriti ca sa fie returnate. (exp. Daca ati comandat 3 buc. Gel Color HOT FIRE – pe care doriti sa le returnati, returul este acceptat doar in cazul in care o singura cutie este desigilata, iar celalalte 2 vor ramane sigilate, avand in vedere ca este vorba despre acelasi continut).
In cazurile in care produsele prezinta semne de de folosire si uzura, conform Ordonantei 34/2014 ..... „Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor”, ........ II PAM Romania se obliga sa restituie clientului sumele incasate pentru produsele returnate, in termen de 14 zile de la primirea produselor.
Cheltuielile de expeditie vor fi suportate conform Ordonantei 34/2014 .... "Consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor".
Suma inapoiata clientului nu include costurile de transport sau de ramburs, ci doar valoarea de achizitie a produsului (produselor).
Dupa confirmarea primirii coletului retur la sediul nostru, se va returna contravaloarea produselor prin plati in cont, plati cu mandat sau vouchere valorice, in functie de preferintele si optiunile clientului.
In cazul in care produsul este deteriorat la transport, fiindu-i afectate astfel functiile, produsul va fi inlocuit cu un alt produs nou, iar societatea noastra va suporta inclusiv cheltuielile de transport. Pentru aceste cazuri sesizarea trebuie facuta in scris, pe adresa de e-mail, in ziua primirii coletului cu data mentionata pe recipisa de primire.
II PAM Romania isi rezerva dreptul de a refuza acceptarea unui retur in cazul unor retururi repetate savarsite de clienti si/sau in cazul in care produsele returnate nu indeplinesc conditiile de retur prevazute mai sus.
GARANTII
Toate produsele comercializate de www.obsesiv.ro sunt noi si beneficiaza de conditii de garantie conform legislatiei in vigoare. Produsele sunt noi, si se livreaza in ambalajele originale ale producatorului, beneficiind de garantia legala de conformitate.
Produsle electronice sau electrice cumparate prin intermediul site-ului www.obsesiv.ro beneficiaza la randul lor de garantia obisnuita, pe o perioada de timp determinata, in functie de fiecare produs in parte si garantia oferita de producator. Toate produsele electronice sau electrice vor fi insotite la livrarea lor cu certificatul de garantie sau declaratia de conformitate cu specificatiile producatorului sau ale importatorului, in functie de produs.
Pierderea garantie atrage dupa sine si pierderea garantiei asupra produsului respectiv. De asemenea stergerea seriei (Serial Number sau S/N) partiala sau totala de pe produs duce din nou la pierderea garantiei.
Nu se emit duplicate dupa certificatele de garantie.
-
Certificatele de garantie emise de www.obsesiv.ro reglementeaza acordarea garantiei persoanelor fizice, denumite in continuare consumatori, asa cum este definit in Ordonanta Guvernamentala O.G. 21/1992 si Legea 449/2014.
-
Fac obiectul garantiei, produsele, aparatele, accesoriile sau instrumentele de manichiura si cosmetica, pentru intretinere sau exploatare distribuite de II PAM Romania, achizitionate de persoane fizice sau juridice prin intermediul site-ului www.obsesiv.ro
-
Identificarea produselor, materialelor, aparatelor, accesoriilor sau instrumentelor de manichiura si cosmetica, se face pe baza facturilor fiscale de vanzare si a garantiilor care insotesc produsele acolo unde este cazul.
-
Drepturile consumatorului sunt cele prevazute in art.9 – 14 din Legea nr. 449/2014 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, cu modificarile si complectarile ulterioare (denumita in continuare Legea 449/2003) si in Ordonanta de Guvern Nr. 21/1992 privind protectia consumatorului, cu modificarile si complecataile ulterioare (denumita in continuare Ordonanta Guvernamentala 21/1992)
SITUATII CARE EXCLUD SAU DUC LA PIERDEREA GARANTIEI PRODUSELOR
-
Produsele, aparatele, materialele, accesoriile sau instrumentele de manichiura si cosmetica nu au fost achizitionate prin intermediul www.obsesiv.ro
-
Lipsesc documentele sau informatiile mentionate mai sus (copie dupa factura fiscala de achizitie si a dovezii efectuarii platii – certificatul de garantie).
-
Defectiuni survenite in urma unei folosiri necorespunzatoare, fara a tine cont de informatiile prezentate in documentele care insotesc aparatele.
-
Deteriorari/Distrugeri datorate manipularii necorespunzatoare, depozitarii, pastrarii, utilizarii sau exploatarii necorespunzatoare, apropiere de surse de caldura, contactul cu produse chimice agresive, etc.
-
Produsele, aparatura, materialele, accesoriile sau instrumentele de manichiura si cosmetica, au fost uzate/deteriorate/consumate, etc ca urmare a exploatarii sau utilizarii acestora in alte scopuri decat pentru cele care au fost fabricate.
-
Demontarea in parti componente sau subansamble a produselor, precum si deteriorarea eventualelor sigilii, acolo unde este cazul.
-
Prezentarea impuritatilor sau a corpurilor straine cum ar fi praful sau altele, in zonele de functionare a produselor, aparatelor sau materialelor de exploatare. Intretinerea si curatarea aparturii este obligatia consumatorului, nicidecum a vanzatorului.
-
Produsle prezinta urme de lovituri, socuri mecanice sau fizice, zgarieturi, rupturi, fisuri, vopsire, lipire, etc
-
Uzura sau defectul se datoreaza suprasolictarii, intretinerii sau reglajelor necorespunzatoare, a interventiilor neautorizate efectuate asupra produselor aflate in perioada de garantie.
-
Produsul prezinta o uzura normala datorita functionarii (neoanele UV in cazul lampilor sau capurile de freza in cazul frezelor electrice).
SERVICE
Pentru produsele electrice/electronice sau a altor produse care beneficiaza de garantie, service-ul se face la sediul nostru din Arad, Str. Gheorghe Sion, Nr.5.
Produsele care fac obiectul operatiunilor de service vor fi expediate prin colet pe adresa mentionata mai sus, alaturi de certificatul de garantie in original si factura fiscala.
Costurile de transport vor fi impartite si suportate de compania noastra si consumator. Astfel costurile de transport pentru retur vor fi suportate de client, iar cele de re-expediere a produselor reparate vor fi suportate de II PAM Romania.
In cazul in care vor exista produse ce nu pot fi reparate, acestea vor fi inlocuite cu produse noi in perioada de garantie care evident va fi prelungita cu durata de nefunctionalitate a produsului in sine.
Atunci cand produsul nu poate fi reparat, dar si lipseste din stoc, se va restitui clientului contravaloarea acestuia. Atunci cand clientul doreste, produsul poate fi inlocuit cu un alt produs, urmand ca eventualele diferente de pret sa fie regleate prin plati intre client si II PAM Romania, doar in baza unei intelegeri prealabile.
Pentru mai multe informatii sau intrebari va rugam sa ne contactati prin e-mail: contact@obsesiv.com sau la numerele de telefon: 0726 696742 si 0744 702211.